حجت الاسلام حسن لزومی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پاکدشت گفت: استکبار جهانی با پیدایش شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی- وهابی، به دنبال ایجاد تفرقه و انشقاق بین صفوف به هم فشرده مسلمانان می‌باشند بنابراین، لازم است که آحاد جامعه اسلامی، وحدت خود در برابر این دشمن مشترک حفظ کنند.
وی اظهار داشت: حضرت امام صادق(ع) پایه گذار وحدت بین شیعه و سنی است و در عصر حاضر نیز امام خمینی(ره)، با ابتکار تعیین هفته وحدت، جهان اسلام را از ثمرات این وحدت و همدلی برخوردار ساختند.
لزومی تأکید کرد: در جریان تشکیل گروه‌های تروریسی داعشی همگان شاهد بودند که چه بسیار از برادران و خواهران شیعه و سنی و حتی از سایر ادیان الهی نیز کشته شدند تا توطئه استکبار در منطقه به عینیت نزدیک شود.
وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه پاکدشت با تأکید بر این که مردم ایران هیچ‌گاه با آمریکای مستکبر مذاکره نمی‌کنند افزود: در راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان امسال، مردم بار دیگر بر ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویی های استکبار تأکید کرده و پیام خود را اقصی نقاط جهان مخابره کردند.
امام جمعه پاکدشت تصریح کرد: مردم ایران نه تنها به مذاکره با آمریکا رضایت ندارد که اجازه مذاکره را نیز به کسی نمی‌دهد، سیاست‌های استکباری آمریکای سال ۹۸، با آمریکای سال ۴۲ و ۳۲ هیچ تغییری نکرده است و به فرموده رهبر معظم انقلاب، هر چند که آمریکا نسبت به قبل ضعیف تر شده ولی خوی وحشی‌گری آن بیشتر شده است.
وی گفت: تجربه ثابت کرده، کشوری که دست نیاز به سوی آمریکا دراز می‌کند، جز با ذلت، تیره روزی و فلاکت مواجه نمی‌شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.