مجتبی دانشفر روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: چهارمین دوره جام پایتخت از هشتم تا ۱۶ آبان ماه در سالن هیات شطرنج، فدراسیون و مرکز علمی کاربردی فدراسیون(در خیابان حجاب) برگزار شد که در آن ۵۲۰ شطرنج باز از ایران و ۱۰ کشور خارجی شرکت داشتند.

وی با بیان اینکه ۲۰شطرنج باز خارجی از کشورهای لیتوانی، روسیه، گرجستان، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، چین، بلاروس، اسلواکی، پاکستان و افغانستان شرکت داشتند خاطر نشان کرد: این رویداد ورزشی در سه رده شامل کمتر از ۱۴ سال(نوجوانان)، ریتینگ (رتبه بندی) بالاتر از ۲۰۰۰ ( جدولB) و سطح استاد بزرگ و بین‌المللی(جدول A) برنامه ریزی شده است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون شطرنج اضافه کرد: احسان قائم مقامی از ایران، پرهام مقصودلو و مسعود مصدق پور جایگاه اول تا سوم را در رده نفرات برتر جدول A به دست آوردند.
دانشفر بیان کرد: نفرات برتر جدول B نیز مسعود کرمی از تهران، هومن آژیر از تهران و برسا تسلیمی از گیلان و نفرات برتر جدول نوجوانان نیز رسول وزیری از بوشهر، آرمین احدیان از تهران و امیرحسین علیزاده از تهران بودند.

رئیس هیات شطرنج استان تهران گفت: عنوان برترین بانوی شطرنج باز را زهرا حیدری از تهران، برترین پیشکسوت بالای ۶۵ سال را عنایت اله امینی، پیشکسوت برتر بالای ۵۰ سال را نیز بهزاد خوش کلامیان از کردستان، برترین نوجوان پسر زیر ۱۲ سال را علی نجفی نیا از کرمان و برترین بازیکن دختر زیر ۱۲ سال را نیز یاسمن السادات موسویان از تهران از آن خود کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.