حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز چهارشنبه در مراسم شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع) که در مصلای صاحب الزمان(عج) برگزار شد اظهار کرد: برگزاری مراسم شهادت تمامی ائمه معصومین علیهم السلام، با هدف عرض ارادت و تسلیت به ساحت مقدس امام زمان (عج ) صورت می‌گیرد و در مراسم شهادت پدر بزرگوار ایشان، لازم است تا همه ایران داغدار این مصیبت عظما باشند.
وی گفت: فلسفه تعطیلی کشور در روز شهادت ائمه معصومین، ادای احترام، تقید و آشنایی با این مکتب برای شیعیان است.
امام جمعه موقت ورامین ضمن انتقاد از نداشتن برنامه مدون در تعطیلات شهادت ائمه اطهار گفت: به نظر می‌رسد که دولت‌مردان اهتمام کافی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در ایام شهادت ائمه ندارند، ننگ بر مدیری که در جمهوری اسلامی مسئولیت دارد ولی سر از آنتالیا و سفرهای خارجی در می آورد.
محمودی گفت: مسئولین برای نشر فرهنگ اسلام هیچ برنامه ای ندارند و در ایام تعطیلات شهادت ائمه(ع) ظرفیت شهرهای تفریحی کشور از حضور تعداد بی‌شماری از مردم تکمیل می‌شود.
وی تصریح کرد:  امام عسکری در ۲۸ سالگی و درچنین روزی به شهادت رسیدند ولی برنامه ای برای ترویج و شناخت ایشان ارائه نشده است.
وی بهترین سرمایه و الگوی تربیتی و اخلاقی را شناخت و تبعیت از فرهنگ ائمه دانست و افزود:اگر افراد خود و جامعه را به این حلقه متصل کنند، کشور از بسیاری آسیب‌ها در امان می‌ماند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.