به گزارش روز سه‌شنبه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سرپرست این سازمان، آگاهی‌بخشی از آسیب‌های اجتماعی، ارتقای سواد رسانه‌ای و تقویت مهارت‌های زندگی را از اهداف نشست‌ها و کارگاه‌های آگاهی از آسیب‌های اجتماعی و اصلاح سبک زندگی عنوان کرد.

سیدعلیرضا فاطمیان‌پور گفت: این نشست‌ها به همت دفتر ترویج سبک زندگی معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری و مرکز آموزش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی تهران بزرگ به صورت گسترده و فراگیر از یکم آبان تا ۳۰ بهمن در مراکز فرهنگی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران (فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ) برگزار می‌شود.

وی افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با برگزاری این نشست‌ها سعی در ارائه راهکارهای کاربردی برای خانواده‌ها به خصوص کودکان، نوجوانان و جوانان دارد.

سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بیان کرد: مهار و کاهش آسیب‌های اجتماعی با نگاه به فرهنگسازی و آگاهی‌بخشی نسبت به موضوع‌هایی همچون تاثیر آسیب‌های فضای مجازی بر خانواده، آشنایی با روش‌ها و خسارت‌های تبادل اطلاعات نادرست در تلفن‌های همراه، طلاق، اعتیاد و افزایش مهارت‌های زندگی با تاکید بر کسب مهارت‌های ارتباطی والدین و فرزندان، کنترل خشم و سایر شاخص‌های مهارتی از دیگر اهداف این نشست‌هاست.

فاطمیان‌پور افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده و حضور در این نشست‌ها به فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.