به گزارش روز دوشنبه ایرنا، دانش آموزان دختر و پسر که از خیابان‌های منتهی خود را به کنار دیوار لانه جاسوسی در خیابان طالقانی رسانده بودند شعار های «ما پیروان حیدریم پای رهبریم، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» را سر دادند.

دانش‌آموزان با در دست گرفتن پرچم سه رنگ کشورمان و پلاکاردهایی با مضمون «مرگ بر آمریکا، خواب برگشت آمریکا به این کشور غیرقابل تعبیر است، آمریکا رو به افول است، هیهات من الذله و هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید» مانور قدرت نمایی و استکبارستیزی را به نمایش گذاشتند.

امروز دانش‌آموزان آمدند تا با حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده درس آزادی و ایستادگی را به جهانیان بیاموزند.

تصاویری از جنایت‌های کشورهای استکباری با کودکان مظلوم در دست مشایعت کنندگان خودنمایی می‌کرد و قلب هر انسان آزاده را به درد می آورد.

هم دوش و همراه با دانش آموزان، پدران و مادرانی با مشت‌های گره کرده امروز آمدند تا یادآور چهل سال پیش باشند که در چنین روزی از دیواره‌های بلند سفارت آمریکا بالا رفتند و قدرت پوشالی آمریکا را به تسخیر درآوردند.

امروز دانش آموزان نسل چهارم در این حماسه پرشور شرکت کردند تا بی‌اعتمادی خود را از آمریکا با صدای غرور آمیز استکبارستیزی به گوش جهانیان برسانند.

در این راهپیمایی ماکت‌هایی از سران کشورهای استکباری و ترامپ رئیس جمهور آمریکا بر دست‌های دانش آموزان توجه تصویربرداران و روزنامه نگاران خارجی را جلب کرده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.