امروز (یکشنبه) سیاوش شهریور به همراه معاون عمرانی فرمانداری و رٔوسای دستگاه های خدماتی و پلیس راه همزمان با بارش شدید باران با حضور در نقاط حادثه خیز محور زردبند - فشم در شمال شرقی پایتخت بازدید و شرایط سطح آب رودخانه، سنگ ریزه کوه ها و جاده را بررسی کردند.

رئیس مدیریت بحران شمیرانات پس از این بازدید میدانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایمن سازی محدوده کمرخانی که از مهمترین نقاط حادثه خیز این محور به شمار می آید و سال گذشته با ریزش جاده بیشترین خسارت مالی را به بار آورد، در حال انجام است

این مقام مسئول افزود: لایروبی رودخانه جاجرود در محدوده حاجی آباد - رودک و ساحل سازی دیواره های محور زردبند فشم برای پیشگیری از ریزش جاده نیز با فوریت در حال انجام است.

شهریور ضمن تأکید بر اینکه تمام نیروهای خدماتی و امدادی شمیرانات بر شرایط ویژه و بحرانی شهرستان در فصل سرما آگاه و مسلط هستند ابراز کرد: مدیریت بحران شمیرانات در آماده باش کامل به سر می برد و در تلاش هستیم قبل از وقوع هرگونه حوادث با امکانات موجود پروژه های دفاعی در برابر خطر را اجرا و از بروز هرگونه خسارات احتمالی جلوگیری کنیم.

به گزارش ایرنا، وقوع سیلاب در ابتدای سالجاری ۲۳۰ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان به شهرستان شمیرانات خسارت وارد کرد.
شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.