به گزارش ایرنا، مسابقه دو همگانی شهر تهران از ساعت ۸ امروز (۹ آبان) با شعار (ورزش، معنویت و ولایتمداری) با حضور محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش شهرداری و علی نوذرپور شهردار منطقه ۲۲ در محدوده دریاچه خلیج فارس برگزار شد.

براین اساس حدود ۳۰۰ ورزشکار مرد در رده سنی کمتر از ۱۶ و بیش از ۱۶ سال مسیر ۲۵۰۰ متری را پیمودند که در پایان سمیر اقبالی، بنیامین زمان دار و محمد امین جعفری (رده سنی کمتر از ۱۶ سال) و محمد باقری، محمد حسن کرمی و حسن اسدی (بالاتر از ۱۶ سال) توانستند جایگاه اول تا سوم این مسابقه را کسب کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم به تحقق شعار شهر سالم، شهروند سالم با اجرای فعالیت های ورزشی اشاره کرد و گفت: امروز مدیریت سازمان ورزش مورد اعتماد و وثوق مدیریت شهری بوده و برنامه های بسیار خوبی در این حوزه اجرا شده است.

محسن هاشمی با ابراز رضایت از برگزاری برنامه های متنوع ورزشی - تفریحی در جهت توسعه ورزش همگانی، حمایت خود از سازمان ورزش اعلام کرد و افزود: حضور مدیران شهری در فعالیت های ورزشی موجب ترغیب مردم به ورزش کردن و نیز اجرای بهتر همایش ها و مسابقات ورزشی خواهد شد.
وی با بیان اینکه اجرای مستمر برنامه های ورزشی علاوه بر افزایش مشارکت شهروندان، توجه مدیریت شهری را نیز به این مقوله بیشتر می کند افزود: به تبع آن بودجه بیشتری برای این منظور در نظر گرفته خواهد شد.
هاشمی از مردم خواست تا از امکانات ورزشی شهرداری مانند برنامه های اجرایی و مجموعه های ورزشی نهایت استفاده را داشته باشند.  

همچنین شهردار منطقه ٢٢ نیز با ابراز خرسندی از اجرای این گونه برنامه ها، گفت: در اغلب کشورهای توسعه یافته شهرداری ها متولی ورزش همگانی هستند، پرداختن شهرداری تهران به موضوع ورزش  همگانی نیز امری قابل تقدیر است.
علی نوذرپور فعالیت های ورزشی تفریحی را موجب ایجاد نشاط و پویایی در جامعه برشمرد و گفت: به این منظور نیاز است تا هم به گسترش زیرساختهای فیزیکی و هم ارتقای فرهنگ ورزش و تفریح به طور ویژه توجه شود.

براین اساس در پایان دوچرخه و پک های ورزشی به نفرات برتر اهدا شد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.