سید جلال ملکی عصر شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: حادثه ریزش چاه در سه راه شهیدان کن در ساعت ۱۳:۱۷ امروز به ماموران ۳ ایستگاه آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که در یک مغازه ۱۵ متری که در طبقه همکف یک ساختمان ۳ طبقه قدیمی قرار داشت چاهی فروکش کرده است.

وی ادامه داد: اطلاعات اولیه حکایت از آن داشت که ۲ پسر بچه در چاه سقوط کرده و همچنین یک مرد جوان نیز برای نجات جان این ۲ پسر بچه در چاه گرفتار است.

ملکی خاطرنشان کرد:‌در همان لحظات اولیه این مرد جوان با کمک اهالی از داخل چاه نجات یافت اما ۲ پسر بچه در انتهای چاه سقوط کرده و همچنین بخشی از لوازم مغازه روی این افراد ریخته شده بود.

وی یادآور شد: آتش نشانان با تجهیزات لازم وارد چاه شدند و پس از دقایق موفق شدند جسم بی جان این ۲ کودک را از داخل چاه خارج کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی کارشناسان است و از شهروندان خواست نسبت به تغییر سطح دهانه چاه در ساختمان‌ها حساس باشند تا پیش از ریزش چاه از آن با خبر شوند.

برخورد پراید با دیواره بنگاه باربری یک کشته داشت

همچنین فرمانده آتش نشانی حاضر در محل حادثه از برخورد یک دستگاه پراید با دیواره بنگاه باربری در خیابان فدائیان اسلام خبر داد و گفت: در این حادثه راننده خودرو پراید که مردی ۶۰ ساله بود کشته شد.
محسن سرابندی افزود: یک دستگاه خودروی سواری پراید به هنگام حرکت و بدلایل نامشخص از مسیر اصلی خارج شد و با دیواره بنگاه باربری برخورد کرد.
وی با بیان اینکه بر اثر شدت برخورد راننده پراید در داخل خودرو گرفتار بود گفت: آتش نشانان به سرعت پس از چیدن وسایل هشداردهنده ترافیکی در خیابان، به لحاظ آگاه سازی رانندگان عبوری و قطع برق خودرو مشغول عملیات شدند و پس از جلوگیری از نشت بنزین توسط ابزار هیدرولیکی به فضاسازی اتاقک برای آزادسازی راننده پرداختند.
این فرمانده آتش نشانی حاضر در محل خاطرنشان کرد: آتش نشانان راننده این خودرو را که تنها سرنشین آن بود از داخل پراید خارج کردند که به تشخیص عوامل اورژانس مشخص شد که این فرد بدلیل شدت جراحات وارده کشته شده است.

وی علت این تصادف را سرعت بالا و عدم کنترل راننده در مهار خودرو اعلام کرد.

یک کارگاه در بازار تهران طعمه آتش شد

آتش سوزی کارگاه و انبار جوراب بافی در بازار تهران بدون تلفات جانی مهار شد.

معاون عملیات منطقه ۵ آتش نشانی تهران در این باره اعلام کرد: ساعت ۲۲:۴۱ دقیقه شب گذشته این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام که بلافاصله ماموران ۳ر ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه در بازار تهران، کوچه عباس آباد، کوچه حسام لشگر اعزام شدند.
علیرضا جبارزاده افزود: آتش سوزی در کارگاه و انبار جوراب بافی  یک ساختمان ۳ طبقه در طبقه دوم رخ داده بود و با توجه به وجود مواد قابل اشتعال فراوان در محل، این آتش در حال گسترش به اطراف بود.
وی ادامه داد: آتش نشانان بی درنگ به علت تنگ بودن معبرهای بازار با لوله کشی حدود ۴۰۰ متر و استفاده از نردبان های دستی و راه پله ها با استفاده از دستگاه تنفسی، وارد کانون آتش سوزی در این ساختمان شدند و بلافاصله با کشیدن چندین رشته لوله آبرسانی، و محاصره آتش سوزی از سه جهت، عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کرده وموفق شدند در مدت زمان کوتاهی آتش سوزی کارگاه و انبار ۵۰ مترمربعی جوراب بافی را مهار واز گسترش آن به طبقات دیگرجلوگیری کنند.
جبارزاده علت این حادثه آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.