به گزارش ایرنا، «طاهر موهبتی» روز شنبه در مراسم تجدید میثاق کارکنان سازمان بیمه سلامت در حرم امام خمینی(ره) اظهار داشت: بیمه سلامت ایرانیان در بخش بستری ۹۰ درصد و بخش درمان سرپایی ۷۰ درصد تعرفه‌های بیمارستان‌های دولتی را پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بیمه سلامت ایرانیان توان پرداخت تعرفه‌های بخش خصوصی را ندارد و بر اساس قانون هم نباید پرداخت کند، افزود: کسانی که تحت پوشش این بیمه هستند در صورت مراجعه به مراکز درمانی خصوص باید هزینه درمانی را پرداخت کنند.

موهبتی ادامه داد: افراد تحت پوشش بیمه رایگان سلامت در صورت داشتن توان مالی می توانند با تعویض دفترچه بیمه خود از بیمه رایگان به بیمه ایرانیان و پرداخت مقدار کمی حق بیمه در مراکز خصوصی نیز از خدمات بیمه استفاده نمایند

وی با بیان اینکه سالانه ۱۹۰ میلیون نفر به مراکز بیمه سلامت مراجعه می‌کنند، اضافه کرد: مشتری‌مداری و برخورد مناسب با افراد تحت بیمه رایگان سلامت یکی از اهبردهای اصلی این سازمان است که برگرفته از نگاه ویژه امام راحل به محرومان جامعه می‌باشد.

موهبتی یادآور شد: سازمان بیمه سلامت ایرانیان با هدف کمک به نیازمندان، مستضعفان و محرومان جامعه شکل گرفته است و اولویت اصلی آن نیز توجه به افراد کم برخوردار جامعه است.

سوم تا نهم آبانماه بعنوان هفته بیمه سلامت نامگذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.