انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در نهمین شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران اظهار داشت: در صدد هستیم تا با مرتفع کردن برخی مشکلات واحدهای صنعتی از آنها حمایت کنیم.
استاندار تهران با بیان اینکه توسعه دارای ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است گفت: مهم ترین نقش آفرینی در همه کارها توجه به نیرو انسانی است و اینکه این افراد از مهارت، خلاقیت و نوآوری بهره مند باشند.
محسنی بندپی با اشاره به اینکه یکی ابزارها برای بروز و ظهور استعدادهای نیروی انسانی تهیه سند و نقشه راه است خاطرنشان کرد: توجه به این موضوع می تواند تاثیر گذار باشد.
استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم صدور شناسنامه فنی ساختمان های آموزش و پرورش استان تاکید کرد و افزود: این شناسنامه فنی شرایط تصمیم گیری را برای ما فراهم کرده تا برنامه ریزی های لازم را برای بهبود کیفیت این ساختمان ها انجام دهیم.
محسنی بندپی به موضوع اورژانس اجتماعی و اجرای آن به عنوان یک اقدام علمی و تخصصی پرداخت و گفت: زنان آسیب‌دیده، زوجین متقاضی طلاق و همسرآزاری از موارد عمده‌ای است که با اورژانس اجتماعی تماس گرفته اند.

وی گفت: متاسفانه هیچ کدام از شهرستان‌های پیرامونی تهران اورژانس اجتماعی ندارند که در این خصوص می بایست اقداماتی صورت گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.