اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، موضوع تعیین رشته های تخصصی مراکز آموزش علمی و کاربری شهرداری تهران را در دستور کار قرار دادند.

علی اعطا سخنگوی شورای شهر درباره این دستور جلسه با بیان اینکه موضوع ساماندهی مراکز آموزش علمی و کاربردی حدود ۶ ماه پیش در شورا تصویب شد و بنده جلساتی با رئیس این مرکز داشتم، اظهار داشت:‌ قرار بود این مساله زودتر در شورای شهر مطرح شود چرا که اگر دیر اقدام شود، ذی حساب اجازه هزینه کرد نمی‌دهد. 
اعطا با بیان اینکه قرار بود، رشته های مورد نظر عنوان و سپس در شورا تصویب شود، گفت:‌ شهرداری، شورای شهر را در عمل انجام شده قرار ندهد.
وی از اعضای شورای شهر خواست تا با این موضوع موافقت نکنند.

سیدحسن رسولی عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران هم در موافقت با این طرح یک فوریتی اظهار داشت:‌ هرچند که شهرداری در این زمینه تاخیر داشته ولی پاسخ تاخیر را نباید با تاخیر در تصمیم‌گیری داد.
وی با بیان اینکه مراکز آموزشی علمی و کاربردی شهرداری تهران بلاتکلیف‌ هستند،گفت: ۱۵۱ رشته را در لیست داریم که اگر همگی به یک فوریت آن رای دهند در دستور کمیسیون برنامه و بودجه قرار می‌گیرد.
اعضای شورای اسلامی شهر تهران، یک فوریت لایحه تعیین رشته‌های تخصصی مراکز آموزش علمی و کاربردی را با ۱۴ رای از ۱۷ نفر حاضر تصویب کردند.

خاطرنشان می شود چندی پیش اعضای شورای شهر تهران با گذراندن مصوبه ای، مراکز علمی کاربردی شهرداری تهران را از 9 مرکز به 4 مورد تقلیل دادند. 
همچنین اعضای شورا مصوب کرده بودند که رشته‌های مراکز طی لایحه ای در شورای شهر مطرح و تصویب شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.