به گزارش ایرنا زهرا نژاد بهرام روز یکشنبه پیش از آغاز یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره طرح جدایی ری از تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با این طرح مختلف هستیم و ادله شورای شهر  در این خصوص از طریق شورای راهبردی به نمایندگان مجلس ارایه می شود.  
وی گفت: حدود دو ماه پیش این طرح با ۳۰  امضا در مجلس مطرح شد، امروز نیز توئیتی از سوی سید فرید موسوی نماینده مجلس در خصوص طرح تفکیک انتخابات شورای اسلامی و انتخابات شهردار شهرستان ری از تهران مطرح شد.
نژاد بهرام افزود: متاسفانه برخی از اعضای مجمع امید طرح جدایی ری از تهران را امضا کردند.
وی خاطر نشان کرد: اعضای شورای شهر تهران معتقد به یکپارچگی تهران هستند و نباید منافع مشترک بخش های تهران را تحت تاثیر تصمیمات این چنینی قرار داد.
وی افزود: شاید شهرداری در برخی موارد به برخی مناطق و یا موضوعات از جمله بافت فرسوده توجه ویژه ای داشته باشد و یا برخی از مناطق نیاز به شهرداران ویژه ای داشته باشند اما این دلیلی بر جدایی آنها از تهران نمی شود.
عضو شورای تهران ادامه داد: این تصمیم ظلم به شهروندان ری است و باعث عدم یکپاچگی تهران، ری و شمیرانات می شود.
وی با بیان اینکه ممکن است این تصمیم تحت تاثیر فضای انتخابات و فضای سیاسی باشد، گفت: از طریق شورای راهبردی با حضور اعضای شورا و نمایندگان تهران در مجلس و شهردار تهران، این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.