به گزارش روز جمعه از پلیس تهران بزرگ، سردار حسین رحیمی در کمیسیون عملیات راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی با بیان اینکه از ۲۴ ساعت قبل مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی تحت پوشش و رصد دقیق تیم های امنیتی، انتظامی و ترافیکی پلیس پایتخت قرار دارد افزود: تمهیدات و پیش بینی های لازم برای انجام هرچه با شکوه تر این راهپیمایی انجام شده است.

وی راهپیمایی اربعین حسینی را نماد عزت و اقتدار اسلام دانست و افزود: در این راهپیمایی اتحاد، انسجام و همدلی عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) به جهانیان نشان داده می‌شود.

رحیمی ادامه داد: افتخار ما این است که خادم عاشقان حسینی باشیم از این رو همه تلاش خود را به کار بسته ایم تا این راهپیمایی در کمال امنیت و آرامش برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه محکم ایستاده ایم و خدا را شاکر و سپاسگزاریم که تحت هدایت و ولایت رهبر عزیزمان مشغول خدمتگزاری به مردم هستیم، اظهار داشت: سربازی مقام معظم رهبری و خادمی ملت بزرگ ایران افتخار بزرگی است که خداوند را به خاطر این نعمت بزرگ سپاسگزاریم.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه راهپیمایی عظیم اربعین به دلیل مغناطیس و جاذبه معنوی حسین بن علی(ع) سال به سال باشکوه تر برگزار می‌شود و دل های مشتاق بسیاری را از جای جای دنیا متوجه خود می سازد اظهار کرد: عشق حسین(ع) حرارتی در قلوب مومنان ایجاد کرده است که هرگز خاموش شدنی نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.