مهدی حیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا نام این روستاها را به شرح وادان، هاشمک، اسلام آباد و کالدشت بالا و پایین اعلام کرد.

وی اظهارداشت: این بودجه با پیگیری مسئولان شهرستان با دستور معاون وزیر نیرو تامین شده است.

بخشدار مرکزی دماوند همچنین با بیان اینکه ۷۰ درصد مصوبات سفر وزیران و معاونان رئیس‌جمهوری به این شهرستان در سطح روستاها محقق شده است اقدامات انجام شده در روستاها را شرح داد.

وی تاکید کرد: گازرسانی به تمام نقاط فاقد گاز، ایجاد مجتمع آبرسانی برای چندین روستا، ساماندهی و لایروبی سدهای قدیمی، توسعه سرزمینی برخی روستاهای بخش مرکزی که سبب مهاجرت معکوس و ماندن افراد بومی در منطقه شده به عنوان بخشی از مهمترین اقدامات انجام شده به شمار می‌رود.

حیدری اضافه کرد: فراهم شدن مقدمات پروژه مهم فاضلاب شهری، انجام پروژه های مهم در حوزه راهداری، قرار گرفتن شهر دماوند به عنوان یکی از ۱۴ شهر هدف گردشگری کشور، پرداخت خسارت کشاورزان و افزایش بودجه ارزش افزوده به صورت ویژه در روستاهای بخش مرکزی از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته بوده است.

وی گفت: اجرای طرح تبدیل کابل های سیمی به خودنگهدار، ارتقای اینترنت نسل جدید در روستاهای دورافتاده همچون روستای تنگه و بسیاری از پروژه های خرد و کلان دیگر در منطقه در دست اجرا قرار دارد یا اجرا شده است.

شهرستان دماوند در شمال شرق تهران قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.