محمدعباسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عوامل سودجو در حریم بخش مرکزی و قلعه نو ری اقدام به تغییر کاربری ۹ مورد از اراضی کشاورزی و دیوار کشی‌های غیر مجاز تبدیل به محل تفکیک غیرمجاز زباله کرده بودند که با اخذ مجوز از مقام قضایی، این اراضی خلع ید شد.

وی تصریح کرد: این رفع تصرف در اراضی روستاهای امین آباد،غنی آباد،اسلام آباد بخش مرکزی و عشق آباد بخش قلعه نو با حضور مجموعه بخشداری، فرمانداری، جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی اقدامات قانونی انجام شد.

عباسی افزود: اراضی غیرمجاز با وسعت ۶ هکتار با حکم قضایی تخریب شد که بنا بر مدارک و شواهد موجود، اکثریت این املاک پس از تغییر کاربری غیر قانونی زمین های کشاورزی و ساخت بدون مجوز تبدیل به مصارف مختلف شده بود.

وی با بیان اینکه هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی باید با صدور مجوز و مطابق با ضوابط قانونی صورت گیرد، افزود: کشاورزان باید در حفظ سرمایه‌های بخش کشاورزی بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

رییس جهاد کشاورزی شهرستان ری گفت: افراد قبل از هر گونه ساخت و ساز در اراضی کشور باید نسبت به دریافت مجوز تغییر کاربری اقدام کنند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.