احمدجوشنلو روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: شهروندان مشکلات برق منازل خود را به طور مکتوب به شورای اسلامی شهر بومهن اطلاع بدهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل توسط اداره برق شهرستان پردیس اقدام شود.

وی با بیان اینکه مکان اداره برق شهر بومهن استیجاری است افزود: شهروندان نگران جابجایی اداره برق این شهر به پردیس مانند سایر ادارات خدمات رسان نظیر دارایی، اداره کار و تعاون نباشند.

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن ضمن قدردانی از مساعدت علیرضا احمدوند رئیس اداره برق شهرستان پردیس اظهار داشت: قطعه‌ زمینی برای احداث اداره برق در نظر گرفته شده و پس از صدور مجوز ساخت توسط شهرداری در دهه مبارک فجر امسال با حضور مسئولان کلنگ زنی خواهد شد.

جوشنلو گفت: روشنایی مناطق؛ شهرک بهار طلائیه، بلوار امام رضا (ع)، بلوار بهار طلائیه، منطقه صنعتی، بلوار(قره داغ) ولایت ،محله کامیونداران و بلوار شهید چمران در دست تامین و بهسازی است.

وی با بیان اینکه جابجایی تیرهای برق مزاحم در پیاده روها از دو روز پیش آغاز شده، خاطر نشان کرد: جابجایی این تیرها تا آخر آبان به اتمام می‌رسد و ترانس برق خیابان حاج منصور بومهن که مشکلات ترافیکی زیادی در این محدوده ایجاد کرده است طی روزهای آینده جابجا می شود و برای تامین امنیت در زمان جابجایی از مسولین درخواست و انتظار مساعدت داریم.

مشکل سرویس رفت و آمد معلمان شهر بومهن حل شد

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن ضمن تقدیر از زحمات معلمان مدارس شهر بومهن، گفت: سرویس اصلی معلمان که از سوی اداره آموزش و پرورش تهران تامین شده معلمان را درخیابان اصلی پیاده می‌کرد و با توجه به دوری مدرسه از خیابان اصلی معلمان برای رسیدن به مدرسه مشکل دارند که اداره حمل و نقل شهرداری بومهن سرویس رفت و برگشت به مدرسه را تا خیابان اصلی و محل توقف سرویس اصلی در اختیار معلمان قرار خواهد داد.

جوشنلو افزود: بر اساس مذاکرات انجام شده با رئیس اداره آموزش و پرورش مقرر شد توسط حمل و نقل شهرداری بومهن سرویس در اختیار معلمانی که لیست مدارس آنها برای شورا ارسال شده قرار داده شود.

وی با با اشاره به تهیه کمک هزینه برای دانش آموزان بی بضاعت توسط شورای اسلامی و شهرداری بومهن خاطر نشان کرد: اعتباری معادل ۱۶۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که با همکاری فرمانداری وکمیته انطباق در دسترس دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن از اجرای طرح آسفالت ریزی و جدولگذاری معابر شهر بومهن با اعتبار ۷ میلیارد تومان خبر داد و اظهار داشت: پروژه آسفالت ۴ مورد در حال اجرا است و ۳ مورد دیگر از هفته آینده اجرایی خواهد شد.

جوشنلو افزود: اجرای چهار پروژه جدولگذاری هر یک با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان، تعریض نهر از خیابان سپاه به سمت رودخانه، آسفالت مناطق؛ هوا فضا، و بلوار قره داغ، لکه‌گیری منطقه دوستان و چمران ، جدولگذاری منطقه کامیونداران، منطقه صنعتی، خیابان محضر و بهار طلائیه در دست اقدام و اجرا است.

جوشنلو ضمن تقدیر از اعضای شورا اسلامی بومهن با اشاره به اجرای طرح ضربتی عمران، پاکسازی و نظارت مستمر در مناطق شش گانه شهر بومهن خاطر نشان کرد: این عملیات در منطقه یک و دو شامل؛ سیاهبند، لوران، شهرک کشاورزی، منطقه سه و چهار: طلایی، ده بومهن، هوا فضا، سپاه، بهار طلائیه، مناطق پنج و شش: حاج منصور ، غنی، سبزواری، ترک آباد با نظارت مستقیم اعضای شورا و شهردار از امروز اجرایی شده است.

شهر بومهن با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت و در شهرستان پردیس قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.