ولی الله شجاع پوریان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به شعار امسال این هفته مبنی بر"پیش به سوی ایرانی فعال" افزود: هیات ورزشهای همگانی استان تهران نیز درکنار اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون ورزشهای همگانی با تدارک همایش های متنوع ورزشی، فرهنگی درراستای ارتقای ورزش دراستان تهران گام برمی‌دارد.
رئیس هیات ورزشهای همگانی زمان برگزاری نخستین همایش های ورزشی هفته تربیت بدنی را دوشنبه ۲۹ مهرماه اعلام کرد و گفت: همایشهای ورزش صبحگاهی با حضور مربیان و ورزشکاران و شهروندان تهرانی همزمان در سه بوستان تهرانپارس، سهند و پامچال ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح آغاز و ورزشکاران به انجام حرکات نرمشی و ورزش صبحگاهی می پردازند.
شجاع پوریان یکی از اهداف مهم هیات همگانی استان تهران را توجه به اقلیت های مذهبی خواند و اظهار کرد: درهمین راستا ما با مشارکت اقلیتهای دینی روز دوشنبه ۲۹ مهرماه همایش ورزش همگانی و اقلیتهای دینی را ساعت ۱۶ الی ۱۹ در مجموعه ورزشی " سی یان" برگزار می‌کنیم که شرکت دراین همایش برای عموم آزاد است.
وی همایش ورزش همگانی با حضور کمیته های تخصصی ورزشی استان و با مشارکت شهرداری منطقه ۱۱ درروز چهارشنبه اول آبان ماه و همچنین همایش ماهیگیری ورزشی در روز جمعه ۳ آبان ماه در مجموعه ورزشی خوارزم را از دیگر ویژه برنامه های تدارک دیده هیات استان در هفته تربیت بدنی بیان کرد و گفت: هدف هیات همگانی استان ترویج ورزش همگانی در همه رشته های این ورزش و زمینه های مختلف دربین شهروندان است و امیدوارم با انجام این همایشها بتوان فضایی ورزشی و مناسب را برای حضور خانواده ها در کنار یکدیگر فراهم کنیم و ورزش خانوادگی را در سطح استان تهران گسترش داده تا بتوانیم شهری سالم و پرنشاط داشته باشیم.
شجاع پوریان با اشاره به ۲۷ حوزه شهرستان استان تهران اظهار کرد: هیاتهای همگانی شهرستانهای استان تهران نیز همایشها و مسابقات متنوع ورزشی و فرهنگی درنظر گرفتند که در این هفته با حضور شهرواندان و ورزشکاران برگزار می شود.
رئیس هیات ورزشهای همگانی استان تهران در پایان از کلیه شهروندان شهر تهران و شهرستانهای این استان دعوت کرد تا با حضور دراین همایش ها و مسابقات ساعات خوش و پرنشاطی را درکنار هیات ورزشهای همگانی استان تهران داشته باشند.

هفته تربیت بدنی ۲۶ مهر آغاز شده و تا دوم آبانماه سالجاری ادامه دارد.

تهرام/۷۲۴۷///۶۱۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.