به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه در آئین صبحگاه مشترک فرماندهی ویژه شرق استان تهران اظهارداشت: هر جامعه برای پیشرفت و توسعه و برخورداری از رشد متوازن، به تأمین زیرساخت هایی نیاز دارد که مهمترین و محوری ترین رکن آن، برقراری امنیت و ارتقاء احساس امنیت در جامعه است.
وی افزود: اگر امروز به درستی مدعی جامعه ای امن و مقتدر در بین کشورهای جهان هستیم، به واسطه امنیتی است که با تلاش عوامل انتظامی، نظامی و امنیتی که خود را محدود به زمان و مکان نمی‌دانند، به دست آمده است.
محسنی بندپی تصریح کرد: امروز استکبار جهانی برای هجمه همه جانبه به ایران اسلامی، این کشور را به عنوان محلی برای ترانزیت مواد مخدر در نظر گرفته ولی این هجمه نیز با تلاش نیروهای جان بر کف انتظامی، با شکست مواجه شده است.
استاندار تهران اظهار داشت: تقدیم ۱۳ هزار شهید و ۲۴ هزار جانباز نیروی انتظامی، این واقعیت را ثابت می‌کند که این افراد برای اقتدار کشور و بروز خلاقیت های افراد جامعه، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.
وی گفت: امروز نیروی انتظامی علاوه بر برخورد با ناامنی، در حوزه پیشگیری اجتماعی نیز تلاش های ویژه ای انجام داده چرا که پیشگیری، شمولیت، اثربخشی و نتیجه محوری بیشتری را در مقابله با جرم دارد.
محسنی بندپی گفت : یکی از مهمترین استراتژی های نیروی انتظامی، اقدامات اجتماعی و اجتماع محور کردن طرح های امنیتی برای جلب حمایت مردم است که این مهم باعث شده تا این نیرو، از پشتوانه عظیم مردم برخوردار شود.
وی با اشاره به گسترش استفاده افراد جامعه از فضای مجازی گفت: فضای مجازی در صورت عدم توجه، به تهدیدی برای جامعه و عاملی برای نگرانی خانواده و با استفاده صحیح از آن، به فرصتی برای پیشرفت تبدیل می گردد، امروز پلیس فتای نیروی انتظامی به صورت علمی، بر این حوزه نیز نظارت کامل دارد تا جامعه از ابعاد مثبت این فضا بهره مند شود.
استاندار تهران با اشاره به افزایش ظرفیت برای پذیرش معتادین متجاهر گفت: استانداری تهران تلاش دارد تا با اعتماد سازی مناسب، در کنار نیروی انتظامی اقدامات مناسبی در کنترل ابتلای افراد به مواد مخدر انجام دهد تا شاهد کاهش ابتلای افراد به این پدیده شوم باشیم.
وی تأکید کرد: شهری می تواند حقوق شهروندی افراد را رعایت کند، که از نیروی انتظامی قوی و مقتدر برخوردار باشد.

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی شرق استان تهران امروز(دوشنبه) در مرکز یگان ویژه فرماندهی این نیرو همزمان هفته نیروی انتظامی با حضور محسنی بندپی استاندار تهران و فرماندهان انتظامی شرق استان برگزار شد و یگان های نظامی و انتظامی از مقابل تمثال امام راحل و رهبر معظم انقلاب رژه رفته و آمادگی خود را برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
یازدهم تا هفدهم مهرماه، هفته نیروی انتظامی نام دارد.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.