به گزارش ایرنا، محسن هاشمی امروز (یکشنبه) پس از پایان یکصد و شصت و نهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: جلسه امروز شورا طبق معمول برگزار شد که در ابتدا اعضای شورای شهر تهران چند تذکر داشتند و بر اساس قانون و آیین نامه که در آن آمده است تعداد تذکرها نباید بیش از ۳ تذکر باشد.
وی افزود: برخی از اعضای شورا اعتراض‌هایی به تکثر تذکرها داشتند که ما امروز طبق آیین نامه تنها اجازه قرائت سه تذکر را داشتیم.
هاشمی افزود: پس از بیان تذکرها ما دستور یک فوریت سمن‌ها را داشتیم که باید نظام نامه‌ای برای آن نوشته شود که اعضای شورای شهر تهران به فوریت آن رأی دادند.
رئیس شورای تهران ادامه داد: فوریت کمک به مشاغل خانگی در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و علت آن بود که کمک به مشاغل خانگی نظام درستی ندارد و به بعضی از آن‌ها کمک می‌شود و به بعضی دیگر کمکی نمی شود.
وی گفت: در نهایت اعضای شورا، فوریت آن را  تصویب نکردند.
هاشمی خاطرنشان کرد: پس از آن، مجمع عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تشکیل شد و اختیارات شورای شهر به شهرداری تا تاریخ ۳۱ تیر ماه سال ۹۹ تفویض شد.
وی تاکید کرد:  پس از آن بررسی چند پلاک ثبتی مبنی بر باغ بودن یا نبودن در دستور کار شورا قرار گرفت.
رئیس شورای شهر تهران گفت: جلسات هم اندیشی با حضور یک در میان شهردار تهران برگزار می‌شود که در جلسه امروز به دلیل حضور نیافتن حناچی، معاون برنامه‌ریزی و حقوقی شهرداری تهران در جلسه هم اندیشی شرکت کرد و پرونده‌های حقوقی شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.
هاشمی بیان کرد: شهرداری تهران امروز در حوزه پرونده‌های حقوقی دچار مشکل است و تعداد شکایت‌ها در این حوزه زیاد است.

تهرام/۷۲۴۴//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.