به گزارش روز یکشنبه ایرنا از کمیته امداد استان تهران،  سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری به اعتماد سازی بیشتر مردم کمک می کنند، افزود: این مراکز به عنوان پل ارتباطی بین نیکوکاران و نیازمندان عمل می کنند و باعث تشویق و ترغیب مردم برای کمک به امور نیازمندان می شوند.

وی مساجد را مرکز شکل گیری انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: مساجد مرکز فرهنگی و مردمی است که مردم به آنها اعتماد دارند و ایجاد مراکز نیکوکاری در مساجد باعث می شود همه امور نیازمندان به نیکوکاران واگذار شود.

پرپنچی همچنین از کمک ۳۳ میلیارد و ۸۲۹ میلیون تومانی خیران و نیکوکاران به مراکز نیکوکاری استان تهران خبر داد و گفت: ۳۶۵۷ خیر تاثیر گذار به صورت دائم به مراکز نیکوکاری استان تهران کمک می کنند.

وی ادامه داد: مبلغ ذکر شده درشش ماه نخست امسال برای امور نیازمندان به صورت نقدی و غیر نقدی اختصاص یافته است.

سرپرست کمیته امداد استان تهران خاطر نشان کرد: هم اکنون ۱۴۱ مرکز نیکوکاری فعال در استان به نیازمندان خدمات ارائه می دهند که در شش ماه نخست امسال ۱۴ هزار و ۹۶۹ نیازمند از خدمات این مراکز بهره مند شدند.

پرپنچی ضمن تقدیر از خیران به دلیل همراهی و همیاری آنها در کمک به نیازمندان تاکید کرد: کمک های تنها نقدی نیست بلکه متخصصان، معلمان و پزشکان می توانند در زمینه تخصصی خود به نیازمندان کمک کنند.

تهرام/۷۲۴۷//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.