به گزارش ایرنا، سردار کیومرث عزیزی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ورامین که به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی صورت گرفت اظهار داشت: امروز پلیس در مبارزه با جرائم، علاوه بر اقدامات مقابله ای، به سمت فعالیت های فرهنگی و اقدامات بصیرت افزایی در حوزه های مختلف به ویژه مسائل امنیتی روی آورده و بازخورد مناسبی را از جامعه دریافت کرده است.
وی گفت: با تغییراتی که در قوه قضائیه ایجاد شده، شاهد دمیده شدن روح تازه ای در کالبد این قوه به ویژه در حوزه مقابله با فساد های اقتصادی هستیم، این مقابله قطعا مردم را بیش از گذشته نسبت به آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی امیدوار می‌کند.
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در مقابله با فساد، در کنار قوه قضائیه قرار دارد و به طول کامل از این دستگاه و قضات حمایت می‌کند تا مردم به خوبی متوجه شوند که نظام در مقابله با فساد از اراده کامل و محکم برخوردار است.
عزیزی گفت: نیروی انتظامی، بسیجی وار در صحنه مقابله با ناامنی و توطئه های دشمنان قسم خورده نظام قرار دارد تا با عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا، ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب را در جامعه حاکم کند.
وی تأکید کرد: نیروی انتظامی در مقابله با دشمنان نظام، از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم اسلام کرده و امروز نیزآماده است تا با تمام وجود از امنیتی که به برکت خون شهیدان به دست آمده، حراست کند.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به نفوذ دشمنان نظام در فضای مجازی برای ایجاد یأس و ناامیدی بین مردم گفت: امروز فضای مجازی علاوه بر این که محلی برای دمیدن روح ناامیدی به جامعه اسلامی از سوی دشمنان تبدیل شده، فضا را در اختیار برخی از جرائم سایبری قرار داده است که مقابله با این هجمه ها به افزایش سواد رسانه ای و استفاده صحیح از این فضا در تولید محتوای مناسب نیاز دارد.
وی اظهار داشت: حال که بخش عمده ای از وقت مردم صرف استفاده از فضای مجازی می‌شود لازم است تا مسئولان فرهنگی، نظارت کافی بر این فضا داشته و با تولید محتوای مناسب، از پخش شدن مطالب مستهجن و بیهوده جلوگیری کنند.
از سال ۷۸ با درخواست ناجا و تایید فرمانده کل قوا ۱۳ مهر به عنوان روز ناجا تصویب شد.
شعار امسال هفته نیروی انتظامی پلیس هوشمند، امین مردم تعیین شده است.
تهرام/۷۲۵۴//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.