به گزارش عصر سه شنبه ایرنا از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران، فرنوش نوبخت در این باره اظهار داشت: با عنایت به بهره برداری از ایستگاه‌های جدید خط ۷ و کاهش فاصله حرکت قطارها در خطوط مترو، شهروندان تهرانی را به استفاده بیشتر از این ناوگان تشویق کرده به همین منظور از ابتدای مهرماه امسال آمار مسافران خط ۷ مترو تهران از ۵۰ هزار نفر عبور کرد.
وی به کاهش فاصله حرکت قطارهای خط ۷ مترو  از ۱۵ دقیقه به ۱۲ دقیقه اشاره کرد و گفت: به همین دلیل در مهرماه میزان استفاده شهروندان از خط ۷ مترو تهران افزایش یافته است.  
 نوبخت افزود: در هفته اول مهرماه سال گذشته؛ ۲۶ هزار نفر از خط ۷ مترو تهران و حومه استفاده کردند که این رقم امسال به ۳۰۰ هزار نفر رسید که به عبارتی حدود ۲۷۴ هزار نفر افزایش مسافر داشتیم.
به گفته وی، ایستگاه میدان صنعت شلوغ ترین ایستگاه خط ۷ مترو تهران است و ایستگاه‌های تربیت مدرس، مهدیه و بریانک به ترتیب بیشترین آمار مسافر را به خود اختصاص داده اند.
خط ۷ مترو تهران به‌طول ۲۷ کیلومتر و ۲۲ ایستگاه از ورزشگاه جهان پهلوان تختی در جنوب شرق تهران آغاز و پس از عبور از مناطق پر جمعیتی مانند بزرگراه شهید آیت‌الله محلاتی، خیابان مولوی، خیابان هلال احمر، خیابان قزوین، بزرگراه شهید نواب صفوی، خیابان آزادی، میدان توحید، برج و بیمارستان میلاد و میدان صنعت، به میدان بوستان در سعادت آباد ختم می‌شود.

تهرام/۷۲۴۳//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.