سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۵۹ دقیقه بامداد حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) بعد از خیابان دماوند به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ با ۳ سرنشین مرد جوان حدود ۲۵ ساله به هنگام حرکت و بدلایل نامشخص از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با دیواره کناری بزرگراه بدلیل شدت برخورد دچار آتش سوزی شد.

وی ادامه داد: آتش کاملا خودرو را در بر گرفته بود اما ۳ سرنشین این خودرو موفق شده بودند خودشان را از داخل خودرو خارج کنند.

ملکی خاطرنشان کرد: این ۳ سرنشین از نواحی مختلف اندام ها دچار مصدومیت شدند که یکی از آنها از ناحیه دست دچار مصدومیت شدید شده بود که احتمال قطع عضو این فرد وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تاکید کرد: در این حادثه بازهم تعدادی از شهروندان در محل تجمع کرده بودند که کار عملیاتی آتش نشانان و پلیس راهور را با مشکل مواجه کرد که از همه شهروندان می خواهیم به هنگام بروز حادثه ای از تجمع در محل خودداری کنند تا آتش نشانان در کمترین زمان ممکن به محل برسند و در سریع ترین زمان نسبت به مهار آتش اقدام کنند.

تهرام/۷۲۴۳//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.