به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: مصرف قلیان و افزایش تعدد قلیانسراها به معضل جدی ورامین تبدیل شده و مسئولان برای مقابله با این پدیده، باید چاره ای اساسی اندیشیده و از رواج پیدا کردن آن جلوگیری کنند.
وی افزود: مصرف قلیان امروز به آسیب جدی اجتماعی تبدیل شده چرا که دشمن از تمامی حربه ها برای آسیب زدن به جوانان استفاده میکند و در اصل دشمن از جنگ نرم، مصرف قلیان، مواد افیونی و مسائل فرهنگی برای آسیب رساندن به کشور بهره میبرد.
امام جمعه موقت ورامین تأکید کرد: مقابله با آسیب های اجتماعی و در رأس آن جلوگیری از مصرف قلیان باید از کودکی و توسط خانواده ها در افراد نهادینه شود و ارگان هایی نظیر آموزش و پرورش که در تعامل مستقیم با خانواده ها قرار دارد باید در این حوزه فعال تر و پویاتر عمل کند.
وی با تأکید بر لازم الاجرا بودن مصوبات شورای فرهنگ عمومی گفت: شورای فرهنگ عمومی، فارغ از کارهای قانونی و تشکیلاتی، تلاش دارد تا از فرهنگ جامعه حراست کرده، خوبی ها را به باور و بدی ها را به انزجار تبدیل کند.


گرامیداشت هفته دفاع مقدس به معنی تقدس بخشیدن به جنگ نیست
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین گفت: هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نه بیان برتری نظامی و نه تقدس بخشیدن به جنگ است، بلکه قداست این ایام دردفاع از وطن و ارزش های اسلامی است.
سیداصغر تقوی افزود: امروز دشمنان جمهوری اسلامی تلاش دارند تا در فضای مجازی،  گرامیداشت هفته دفاع مقدس را مترادف با جنگ طلبی اعلام کنند.
وی اظهار داشت: باید توجه داشت که جوانان  که این ایام را درک نکرده اند، تصور درستی از جنگ ندارند ونباید خوراک فکری دشمن، بر آنان اثر کند و این ما هستیم که باید حقیقت، چرایی و چگونگی جنگ را برای جوانان تببین نماییم.
وی تأکید کرد: هدف از برگزاری مراسمات گرامیداشت هفته دفاع مقدس نه برتری نظامی و نه تقدیس جنگ است، بلکه قداست این هفته به دلیل دفاع از وطن است که در آن عیار فرهنگی و تاریخی مردم به منصه ظهور رسید.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.