به گزارش ایرنا، سرتیپ دوم عباس فرج پور روز یکشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ورامین که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در محل نیروی مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: ملت ایران اسلامی در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، تجلی ولایتمداری خود را به رخ  جهانیان کشیده و ثابت کردند که در همه حال مطیع فرمایشات ولی فقیه هستند.
وی افزود: مردم ایران در دوران جنگ تحمیلی فقط با لبیک گفتن به ندای امام راحل، فوج فوج وارد میدان نبرد حق علیه باطل شدند، کسانی که فقط برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری سلامی و جلب رضایت خداوند متعال پای در عرصه مبارزه گذاشتند.
فرج پور اظهار داشت: این که رزمندگان اسلام با دست خالی در برابر رژیم بعثی تا بن دندان مسلح که از طرح دشمنان اسلام پشتیبانی مالی و تجهیزاتی می شد به پیروزی دست یافتند، به دلیل اعتقاد قلبی و ولایتمداری آنان بود، امروز نیز مردم منتظر دستور ولی فقیه هستند تا در برابر دشمنان اسلام بار دیگر عزت آفرینی کنند.
وی تأکید کرد: اگر امروز آمریکا با وجود رئیس جمهور فعلی خود جرأت تحرک نظامی علیه ایران اسلامی را به خود راه نمی دهد، فقط به دلیل اقتدار نیروهای مسلح ایران جمهوری اسلامی، سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی است که ولایت مداری خود را در تمامی مراحل ثابت کرده اند.
رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: امروز نیز جوانان ایران اسلامی همچون شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس اگر جنگ دیگری صورت گیرد، پای میدان آمده و با روحیه جهادی، جان خود را تقدیم اسلامی می کنند.
در این مراسم نیروهای نظامی و انتظامی از برابر تمثال امام راحل و رهبر معظم انقلاب رژه رفته و اقتدار خود را در دفاع از کیان ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.
تهرام/7254//1348

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.