به گزارش ایرنا، این مراسم امروز یکشنبه با حضور سید فرید موسوی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، احمد اسماعیلی‌راد سرپرست فرمانداری ری در مدرسه دخترانه شهید عراقی روستای امامزاده ابوالحسن(ع) شهرری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری ری در این مراسم اظهارداشت: امروز بر اساس اعلام آموزش و پرورش، چهار هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز ناحیه یک، سه هزار و ۴۲۴ دانش‌آموز ناحیه ۲، ۲ هزار و ۱۹۷ دانش‌آموز ناحیه کهریزک و یکهزار و ۴۰۰ دانش‌آموز در ناحیه حسن‌آباد فشافویه به کلاس اول دبستان رفتند.

احمد اسماعیلی راد افزود: تمام تمهیدات برای بازگشایی مطلوب مدارس اندیشیده شده است و مدارس در روز اول مهر آمادگی کامل برای استقبال از دانش‌آموزان استان را خواهند داشت.

وی عنوان کرد: طبق اعلام آموزش و پرورش نواحی ری، با اجرای پروژه مهر در تمامی مدارس منطقه، علاوه بر شاداب‌سازی محیط فیزیکی مدارس، کار ساماندهی کلیه نیروهای آموزشی نیز انجام شده است.

اسماعیلی راد بیان‌داشت: هم اکنون تمامی مدارس شهرستان ری اعم از ابتدایی، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم در آمادگی کامل به سر می‌برند.

شهرستان ری با جمعیت حدود یک میلیون نفر دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.

۶۰۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.