افشین حبیب زاده روز شنبه در حاشیه بهره برداری از پل شهید نوروزی بر روی بزرگراه شهید چمران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این روگذر با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان اجرا شده و به بهره برداری رسیده است.

وی یادآورشد: این پل زمانی که به شورای پنجم پایتخت تحویل داده شد، فقط ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و عمده کار آن طی ۶ ماه گذشته انجام شد.

حبیب زاده اظهارداشت: قطعا بودجه اولیه پیش بینی شده برای اجرای این پل ۶۰ میلیارد تومان نبود و در سال هایی که این پروژ اجرا نمی شد هزینه هایی هم داشت.
این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بهره برداری از این پل،  علاوه بر آنکه از بار ترافیکی شرق بزرگراه چمران می کاهد، موجب جلوگیری از تراکم خودروها قبل از پل روگذر خیابان ولیعصر(عج) نیز می شود.

وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پل، همچنین بخشی از بزرگراه شهید چمران و خیابان رشیدالدین فضل اله تعریض شد

حبیب زاده همچنین با بیان اینکه سطح صفر (روی زمین) گیشا در ۳۱ شهریور بهره برداری می‌شود، ادامه داد: تلاش می شود زیر گذر این محدوده تا پایان امسال بر روی خودروهای عبور باز شود.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به پیشرفت قابل توجه زیر گذر استاد معین نیز اشاره کرد و گفت: با وجود آنکه اجرای این زیر گذر اهمیت ویژه ای دارد، تلاش می شود تا سریعتر از موعد مقرر که پایان سال جاری است، به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه زیرگذر استاد معین در چهار مقطع خاکبرداری شد خاطرنشان کرد:‌ یکی از مقاطع این زیرگذر باز شده است و هم اکنون در مرحله پایانی جداره ها و کفسازی است.  

تهرام/۳۰۰۱//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.