به گزارش ایرنا صفی‌یاری تماشاگر ۶ ساله بازی پرسپولیس - صنعت نفت ۲۶ شهریورماه جاری در محوطه ورزشگاه آزادی دچار برق گرفتگی شد و جان باخت.

شهرآورد نود و یکم ۳۱ شهریور ماه از ساعت ۱۶ میان دو تیم پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دانیال فدایی دبیر کمیته روابط عمومی و اطلاع رسا نی هیات فوتبال استان تهران همچنین با تشریح تصمیم گیری‌ها در جلسه عوامل و دست اندرکاران برگزاری شهرآورد اظهارداشت:‌

این جلسه صبح امروز در سازمان لیگ برگزار شد و اعضای آن در صدد هستند راهکارهای مطلوبی را برای برگزاری این رویداد ورزشی اتخاذ کنند.

وی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:‌ در این نشست عوامل و مسئولانی از سازمان اتوبوسرانی و مترو تهران، اورژانس، ورزشگاه،‌ نیروی انتظامی و راهور، ناظر داوران و ناظر بازی، حراست، سازمان لیگ، شورای تامین و فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

دبیر کمیته روابط عمومی هیات فوتبال استان تهران بیان کرد: در این بازی لباس استقلال یک دست آبی و گلر آن بنفش و همچنین لباس پرسپولیس یک دست قرمز و گلر آن مشکی خواهد بود.

فدایی به موضوع بلیت فروشی در این نشست اشاره کرد و گفت: تماشاگران می‌بایست بلیت‌های خود را به صورت الکترونیکی تهیه کنند چرا که در این بازی به هیچ عنوان اجازه حضور غیر از آن صادر نخواهد شد.

تهرام/۷۲۴۷/ ۱۰۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.