به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام‌حجت‌الله اسماعیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین اظهارداشت: ملت ایران با سلاح ایمان، در برابر تمامی قدرت‌های استکباری ایستادگی کرده و با منطق و مرام خود این پیام را به جهانیان مخابره کرد.

وی تصریح کرد: منطق ظلم ستیزی ملت ایران، امروز استکبار جهانی را به زانو در آورده و آنان از ناتوانی در مقابله با ملت ایران، دست به اعمالی نظیر تحریم و یا دروغ پراکنی علیه ایران اسلامی می‌زنند.

اسماعیلی گفت: آمریکا تلاش دارد تا با فشار بر افکار عمومی، ملت ایران را وادار به مذاکره کند، در صورتی که هیچ مذاکره‌ای بین ایران و آمریکا اتفاق نمی‌افتد تا آنان به هدف اصلی خود که همان اثبات اثرگذاری فشارهای حداکثری بر کشور است، دست نیابند.

وی با اشاره به توطئه جدیدآمریکا در اتهام‌زنی به ایران در جریان حمله به تأسیسات نفتی آرامکوی عربستان گفت: حمله به تأسیسات نفتی عربستان، با همکاری عناصر داخلی و جنبش‌های آزادی‌خواهی که در قلب عربستان به وجود آمده شکل گرفت، حمله ۱۰ پهباد انصارالله یمن به دو میدان بزرگ نفتی عربستان، پیامدهای مهمی را که همان شکست توطئه استکبار بوده، در پی داشته است.

امام جمعه قرچک با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهارداشت: جنگ تحمیلی باعث شد تا ریشه‌های انقلاب اسلامی برگرفته از اسلام ناب محمدی مستحکم‌تر شود و در اصل، این دوران، گنجینه‌ای تمام نشدنی برای انقلاب اسلامی است.

وی تأکید کرد: امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی، مرهون خون شهدا است و نباید یاد و خاطره آنان فراموش شود و اجازه داد که عده‌ای در خیال خام خود، به فکر محو کردن نام آنان باشند.

تهرام۶۰۰۳/۷۲۵۴
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.