به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین قدوسی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین اظهار داشت: امروز شاهدیم که برخی از افراد به عنوان کاندیداهای احتمالی انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، اقدام به فعالیت‌های تبلیغی زیر پوستی می‌کنند و برخی نیز وعده‌های توخالی به مردم می‌دهند.

وی گفت: دوره وعده واهی دادن به ملت گذشته و مردم با آگاهی از شرایط جامعه، فریب شعارها و وعده‌های توخالی را نمی‌خورند، امروز مردم با آگاهی و تحقیق به کسی که خود را در معرض رأی مردم قرار داده رأی می‌دهند.

قدوسی نژاد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به دروغ پراکنی جدید استکبار جهانی علیه ملت ایران گفت: دشمنان قسم خورده نظام به سرکردگی آمریکا که نتوانسته با فشار اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه، خللی در عزم و اراده مردم ایران وارد کند، این بار تلاش دارد تا با تبلیغات دروغین در رسانه‌ها، افکار عمومی جهان را نسبت به  ایران منفی کند.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش دارد تا با دروغ پردازی نسبت به اتفاقات اخیر منطقه، شکست‌های خود را توجیه کرده و نظر افکار عمومی را نسبت به ملت ایران منفی کند که این بار نیز با شکست مواجه می‌شود.

امام جمعه موقت ورامین تأکید کرد: این پیروزها نباید موجب شود تا از توطئه‌های دشمن غافل شویم، چرا که دشمن تنها به فکر تأمین منافع خود است و غفلت از دسیسه‌های آنان موجب شکست می‌شود.

تهرام6003/7254
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.