مسلم حاجی مزدرانی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر، ۱۰۸ هزار و ۶۰۰ مشترک خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورز ی و آزاد در مناطق مختلف شهرستان ورامین وجود دارند که ۹۵ درصد از این مشترکین از روش های چهارگانه، آمادگی خود را برای حذف قبوض مصرفی کاغذی اعلام کرده اند.
وی گفت: ۷۰ درصد از مشترکان برق ورامین، مربوط به مشترکان خانگی هستند.
وی اظهار داشت: ۵ درصد باقیمانده از کل مشترکین، مربوط به برخی از املاک تخلیه و یا افرادی است که در مناطق دوردست شهرستان، امکان دسترسی به امکانات دیجیتال ندارند.
مزدرانی با اشاره به این که با حذف قبوض کاغذی هیچ تغییری در نحوه محاسبه بهای برق مصرفی صورت نمی گیرد اظهار داشت: با حذف قبض کاغذی، مشترکان به راحتی می توانند ریز صورتحساب برق مصرفی خود را به صورت الکترونیک مشاهده کنند.
وی گفت: مشترکان می توانند با ارسال شناسه قبض به همراه "۱*" به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۱۲۱، استفاده از اپلیکشن خدمات غیر حضوری شرکت توزیع استان تهران، مراجعه به وبسایت شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به آدرس www.tvedc.ir و یا مراجعه حضوری به منطقه برق، نسبت به ثبت شماره تلفن همراه برای دریافت اطلاعات قبض به صورت دیجیتال اقدام کنند.
طرح قبض سبز ۱۹ خرداد امسال به صورت رسمی از سوی وزیر نیرو کلید خورد.
این طرح در راستای تحول دیجیتال در خدمات مشترکان اجرایی شده است و از اهداف آن می توان به مواردی مانند ارتقای سطح خدمات و رفاه مشترکان، بهره‌مندی از فناوری‌های نو، صرفه‌جویی اقتصادی، توسعه دولت الکترونیک، ارتباط دوسویه با مشترکان، ارائه خدمات غیرحضوری، نظارت مؤثر، مدیریت کارآمد و حفظ محیط زیست اشاره کرد.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.