به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی روز سه‌شنبه در حاشیه برنامه خبری دومین مرحله برخورد با اوباش تهران اظهار داشت: این مرحله ۴۸ ساعت گذشته در این شهر به اجرا درآمد که در آن برای مجرمانی که اقدام به قدرت نمایی، درگیری مسلحانه و ضرب و جرح کرده اند، ۱۴۲ پرونده تشکیل و ۲۰۷ محله از جمله خزانه، ابوذر، فرحزاد، خاک سفید، نظام آباد و غیره از لوث وجود این اراذل پاکسازی شد.

وی افزود: در این راستا ۴۰۸ نفر دستگیر شدند که ۱۲۸ نفر از آنان، جز عاملان اصلی تخریب و شرارت، ۲۵۳ نفر به جرم مزاحمت برای نوامیس و ۲۳ نفر بابت حمل سلاح در این طرح دستگیر شدند.

رییس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: ۶۸ نفر از دستگیر شدگان که سطوح جرایم آنها کم بود بعد از ارشاد شدن و گرفتن تعهد آزاد شدند.

رحیمی از متلاشی هشت باند توزیع مشروبات، مواد مخدر و سلاح خبر داد و گفت: در این طرح در مجموع هشت قبضه سلاح جنگی و شکاری با ۵۴۰ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

وی بیان داشت: همچنین ۵۴ عدد از انواع سلاح های سرد و ۱۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از این اشرار کشف شد.

رییس پلیس تهران بزرگ به افراد عربده کش و شرور تذکر داد و گفت: پلیس با کسانی که مخل امنیت و آسایش مردم هستند برخورد خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان با توجه به بازگشایی مدارس اظهار داشت: اشراری که در اطراف مدارس اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم و فروش مواد مخدر می کنند بدانند تحت نظر پلیس خواهند بود.

تهرام/۳۲۲۵/۱۱۰۹//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.