حسن حقیقی عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: جمع آوری انشعاب غیرمجاز در منطقه یکی از رویکردهای اصلی این شرکت در راستای جلوگیری از هدر رفت آب است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های شرکت آبفا در راستای صرفه‌جویی در مصرف و مقابله با کمبود آب، برخورد با آن دسته از افرادی است که با استفاده از انشعابات غیرمجاز، ضمن مصرف آب سالم بدون پرداخت هزینه، به شبکه آبرسانی نیز آسیب وارد می‌کنند.

حقیقی ادامه داد: برخی از افراد سودجو به صورت غیرمجاز نسبت به استفاده از شبکه آبرسانی اقدام می‌کنند که تعدادی از انشعابات به صورت غیرقانونی، آب آشامیدنی را در بخش کشاورزی، دامداری و باغداری به مصرف می‌رساند که همین امر در تامین آب شرب شهروندان مشکلات عدیده‌ای به وجود می‌آورد.

وی افزود: این تعداد از انشعاب غیرمجاز با همکاری کارکنان شرکت و گشت شبانه روزی انجام شد و این پایش در تمام طول سال ادامه دارد.

حقیقی عنوان کرد: استفاده غیر مجاز آب از نظر شرعی و قانونی گناه و جرم محسوب می‌شود و در صورت عدم همکاری افرادی که نسبت به استفاده از انشعاب غیرمجاز اقدام کرده‌اند، می‌توان آنها را به مراجع قضایی معرفی نمود.

تعداد مشترکان آبفای منطقه ۶ تهران ۲۵۰ هزار مشترک و فاضلاب ۱۸۰ هزار مشترک است.

این منطقه یکهزار و ۷۰۰ کیلومتر طول خطوط شبکه توزیع آب ۱۹۲ کیلومتر طول خطوط انتقال و ۱۰ هزارو ۵۰ کیلومتر طول خطوط فاضلاب دارد.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

۶۰۰۳


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.