حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند تصریح کرد: در مسئله برجام باعهدشکنی آمریکا و اروپا جایی برای ملاحظه و درنگ نمانده است و گام سوم کاهش تعهدات موضع ایران را قوی تر خواهد کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه توافقات باید مکتوب، تضمینی و قابل تحقق باشد، گفت: امیداریم با رهبرد مقاومت و تهدید بتوانیم دشمنان راسرجای خودشان بنشانیم.

وی با اشاره به ایام محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان، اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند عاشورا نشان می دهد که جبهه دشمن با همه توانایی های ظاهری، بسیار آسیب پذیر است و از سوی دیگر می آموزد که در ماجرای دفاع از دین از همه چیز بیشتر برای انسان، بصیرت لازم است زیرا بی بصیرت ها فریب می خوردند بدون آنکه خود بدانند.

فتاح دماوندی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرهون سیدالشهدا، محرم و عزاداری ها است، خاطرنشان کرد: پیام عاشورا برای امروز، ایستادگی در برابر ظلم استکبار است زیرا سازش و تسلیم در برابر حکام ظالم و نالایق در قاموش اسلام جایی ندارد و اگر چه ایستادگی در مقابل دشمن هزینه دارد اما منافع آن بسیار است.

این مقام مسئول با بیان اینکه امام حسین(ع) هزینه مقاومت خود را با جان، مال و فرزندان خویش داد، بیان کرد: ترس از دشمن از خصائص منافقین و افراد سست ایمان است؛ امام حسین(ع) به ما آموخت که مرگ با عزت بر زندگی با ذلت برتری دارد و امروز حزب الله لبنان و انصارالله یمن به امام حسین (ع) اقتدا کرده اند و در نقطه اوج وحشت آفرینی برای اسرائیل ایستاده اند.

خطیب جمعه دماوند انتظار کشنده را راهبرد جدید حزب الله برای رژیم صهیونیستی دانست و گفت: شباهت های ترامپ و یزید فراوان است؛ یزیدیان به امام حسین(ع) گفتند تسلیم شو و با یزید بیعت کن تا ما هم تحریم ها را برمی داریم اما امام(ع) نپذیرفت و امروز ترامپ با ملت ایران هم اینگونه معامله می کند.

تهرام/۷۲۴۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.