به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی(ع) اظهارداشت: مسئولان باید بدانند همانگونه که امروز برجام از بین رفته است در آینده هم خواهیم دید که مذاکره با اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها نتیجه ای به نفع ملت ایران نخواهد داشت.

وی افزود: آمریکا و ترامپ از مذاکره با ایران ۲ هدف اساسی دارد اول نامید کردن ملت‌های مسلمان به ویژه یمن، لبنان، فلسطین و عراق که به نظام مقدس جمهوری اسلامی چشم امید بسته اند و در محور مقاومت علیه دشمنان اسلام مبارزه می کنند و هدف دوم استفاده ابزاری از مذاکره با ایران برای بدست آوردن رای در انتخابات پیش روی آمریکا است ولی دشمنان باید بدانند که مسئولان و به ویژه ملت ایران هرگز زیربار ذلت و خواری مذاکره نخواهند رفت.

امام جمعه شهرری با تاکید بر اینکه امروز مسئولان کشور باید به نیروهای درون اتکا کنند، ابراز کرد: ملت ایران با الگو گرفتن از مکتب سیدالشهدا(ع) هرگز در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان کوتاه نخواهند آمد.

شاهچراغی در ادامه با بیان اینکه امروز عده‌ای به اشتباه می گویند: امام حسین(ع) به دنبال مذاکره با عمرسعد و شمر بود، تصریح کرد: این مسائل جزو تحریفات واقعه کربلا توسط دشمنان است، سیدالشهدا(ع) در روز عاشورا بنا بر سنت الهی عمر سعد و شمر را به جبهه حق و دوری از جبهه باطل دعوت کرد.

امام جمعه شهرری تاکید کرد: پیام امام حسین(ع) و یاران با وفایش به نسل‌های بعد خود تسلیم نشدن در مقابل جبهه باطل و قبول زندگی با ذلت بود، اباعبدالله(ع) با کار بزرگی که انجام داد اسلام ناب محمدی را زنده نگاه داشت.

شاهچراغی در بخش دیگر سخنان خود با سالروز واقعه ۱۷ شهریور و کشتار وحشیانه رژیم پهلوی اشاره کرد و گفت: حوادث مهم تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید سینه به سینه به نسل‌های جوان انتقال داده شود تا جوانان بدانند چه خون‌هایی برای ایجاد و حفظ نظام اسلام ریخته شده است.

۳۲۱۸//۶۱۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.