به گزارش خبرنگار ایرنا انوشیروان محسنی‌بندپی عصر چهارشنبه در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان تهران گفت:‌ کشور به لحاظ اقتصادی در فشار است و همچنین شاهد پمپاژ  ناامیدی توسط دشمنان هستیم اما با وجود این همه مشکلات و تحریم‌ها، دولت با تمام توان مشغول خدمت‌رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید تلاش دارد با رعایت قانون، همچنین پاسخگویی مناسب به مردم و رفع مشکلات مردم در دستگاههای اجرایی رضایتمندی آنان را افزایش دهد.

افزایش اعتماد و رضایت عمومی در دستور کار دولت

استاندار تهران تصریح کرد: به همین منظور جشنواره شهید رجایی را برگزار کردیم تا عملکرد یک ساله دستگاههای اجرایی بررسی، نقاط قوت افزایش و نقاط ضعف رفع شود.

به گفته استاندار تهران، مقام معظم رهبری و رییس‌جمهوری بر افزایش پاسخگویی و شفافیت در اقدامات و عملکرد دستگاه‌های اجرایی تاکید دارند و به همین منظور دولت با تمام توان و امکانات تلاش دارد رضایتمندی مردم را افزایش دهد؛ به همین منظور نیز دولتمردان با حضور در میان مردم تلاش می‌کنند این رضایتمندی را افزایش دهند.

وی در ادامه به اقدامات ویژه معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان استخدامی کشور اشاره و خاطرنشان کرد:‌ توسعه دولت الکترونیک یکی از اقدامات بود که در چابک‌سازی و ارتقای فرهنگ سازمانی و نیز افزایش اعتماد اجتماعی نقش بسزایی داشت.

محسنی‌بندپی خاطرنشان کرد: توسعه دولت الکترونیک به سرعت و شفافیت در پاسخگویی به ارباب رجوع کمک می‌کند و همچنین افزایش اعتماد عمومی و سرمایه های اجتماعی را به دنبال دارد.

وی تاکید کرد: همچنین سامانه‌ای به منظور توسعه شفافیت راه‌اندازی شد که تمامی حقوق و مزایای کارکنان دولت در آن بارگذاری می‌شود.

ساعت اداری را تغییر ندادیم، خاموشی هم نداشتیم

استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات شرکت برق در تابستان امسال گفت:‌ امسال دست به تغییر ساعت اداری نزدیم در عین حال که شاهد افزایش بهره‌وری بودیم و خاموشی هم نداشتیم.

محسنی‌بندپی در ادامه تهران را استانی ویژه در کشور اعلام کرد و افزود:‌ جمعیت برخی شهرستان‌های استان از جمله شهریار، اسلامشهر و ری به اندازه برخی استان های دیگر کشور است و به همین منظور شرایط این استان با بسیاری از استان های کشور متفاوت است.

به گفته وی، ۵۲ درصد درآمد مالیاتی کشور در استان تهران تامین می‌شود و همچنین میانگین برداشت محصولات کشاورزی این استان ۳۰ تن در هر هکتار است که این سطح برداشت محصولات کشاورزی در سایر استان‌ها هکتاری ۱۰ تن است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد:‌ در سال‌های اخیر نسبت به فعال سازی واحدهای صنعتی و کشاورزی راکد و نیمه فعال اقداماتی صورت گرفت و در حال حاضر بسیاری از واحدهای تعطیل در شهرک های صنعتی مشغول فعالیت است.

به گزارش ایرنا در پایان این جشنواره از دستگاه‌های برتر استان تهران تجلیل شد.

تهرام/۷۲۴۳/ ۱۰۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.