به گزارش ایرنا، سید مهدی هدایت روز یکشنبه در حاشیه نشست تخصصی سالیانه هیات‎های ورزشی و روسای اماکن ورزشی شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه‎های دولتی برای ساخت فضاهای ورزشی زمین رایگان دریافت خواهند کرد و به سرمایه گذاران ورزشی بخش خصوصی با شرایط مناسب در واگذاری زمین کمک می‌کنیم.

وی با اشاره به واگذاری زمین به فدراسیون جهانی زورخانه ای خاطر نشان کرد: براساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از این ورزش، زمینی به مساحت دو هکتار به این فدراسیون جهانی در پردیس واگذار می شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه نمی توانیم از منابع دولتی و اعتباری برای ورزش هزینه کنیم، اظهار داشت: دولت امکان سرمایه گذاری برای تکمیل زیر ساخت‌های ورزشی را ندارد و در این راستا با مشارکت بخش خصوصی برای ساخت مجموعه های ورزشی در مرکز محلات در فازهای ۸،۹،۵،۱۱  مسکن مهر برنامه ریزی کردیم و در فاز ۸  مسکن مهر پردیس با مشارکت بخش خصوصی ، ساخت یک مجموعه ورزشی را در دست اقدام داریم.

هدایت با اشاره به اهمیت تامین زیر ساخت ها و افزایش سرانه ورزش در این شهرستان خاطر نشان کرد: مصوبه ای برای ساخت ۱۰ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در پردیس در فازهای قدیم و جدید پردیس از مجمع دریافت کردیم و مقرر شد پروژه های یاد شده ، با اعتباری معادل ۱۵ میلیارد تومان تا پایان امسال افتتاح بشوند.

 شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

تهرام/۹۴۴۱//۶۱۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.