مجید صفری روز یکشنبه در نشست ستاد رفع موانع تولید که با حضور تعدادی از واحدهای تولیدی در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد، اظهار داشت: اولین اقدام ما در سال ۹۸، برنامه‌ریزی در راستای رونق تولید بود که برای تحقق این امر هفته‌ای یک روز با مسئولان ذی‌ربط در کارگاه و محل کار افراد حاضر می‌شویم و مشکلات را بررسی می‌کنیم.

وی ادامه داد: از جمله مشکلات و درخواست‌های واحدهای تولیدی شهرستان را می‌توان به بدهی‌های بیمه‌ای، مالیاتی، بانکی و درخواست بخشودگی سود جرایم تسهیلات بانکی و همچنین دریافت تسهیلات به منظور افزایش و تأمین سرمایه در گردش اشاره کرد.

فرماندار دماوند با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون، ۲۳ نشست کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان دماوند برگزار و از ۲۹ واحد تولیدی بازدید شد، خاطرنشان کرد: طی این مدت توانستیم چهار واحد تولیدی غیرفعال شهرستان را شامل یک واحد پرورش ماهی، یک واحد دامداری، یک کارخانه و یک سردخانه به چرخه تولید بازگردانیم.

صفری با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون، تعداد ۱۲۸ مصوبه در خصوص بررسی رفع موانع تولید واحدهای تولیدی غیر فعال و نیمه‌فعال در این شهرستان داشته ایم، تصریح کرد: از این تعداد، ۶۵ مصوبه اجرایی شد و همچنین پیگیر سایر مصوبات از طریق مراجع استانی و شهرستانی در جهت برطرف کردن مشکلات و موانع هستیم.

این مقام مسئول افزود: در صورتی که طی شش ماهه نخست سال، واحد تولیدی به نتیجه نرسیده و همچنان نیمه فعال و یا غیرفعال است، موضوع را به استان منتقل و قطعا با حضور مدیران کل استان، با اختیارات بیشتری مورد بررسی و رفع مشکلات قرار خواهد گرفت.

وی گفت: تلاش ما این است که روند یکشنبه های رونق تولید تا پایان سال در شهرستان ادامه یابد و امیدواریم که بتوانیم مجموعه زیادی از واحدهای تولیدی غیر فعال و نیمه فعال را به چرخه تولید بازگردانیم.

تهرام/۷۲۴۶//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.