به گزارش ایرنا، بهروز نصیری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: چهار هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز ناحیه یک، سه هزار و ۴۲۴ دانش‌آموز ناحیه ۲، ۲ هزار و ۱۹۷ دانش‌آموز ناحیه کهریزک و یک هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز در ناحیه حسن‌آباد فشافویه به کلاس اول دبستان وارد خواهند شد.

وی شرایط ثبت‌نام کلاس اولی‌ها را نیز به همراه داشتن مدارک شناسایی شامل عکس، کارت ملی و شناسنامه همراه با شناسنامه سلامت، جوابیه غربالگری و همچنین گواهی پایان پیش دبستانی عنوان کرد و گفت: دانش آموزانی که از پیش دبستانی برخوردار نیستند نیز نگران نباشند، زیرا آموزش و پرورش موظف به برگزاری یک دوره یک ماهه برای آماده‌سازی جبرانی پیش دبستانی است.

نصیری نظارت بر ثبت‌نام کلاس ولی‌ها ضمن تاکید بر اینکه ثبت‌نام دانش آموزان بر اساس مدارک شناسایی محل زندگی آنها خواهد بود، از والدین خواست که از اصرار برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس خارج از محدوده زندگی خودداری کنند.

وی همچنین به والدین توصیه کرد از پرداخت هزینه غیر قانونی خودداری کنند و کوچک‌ترین تخلف را به آموزش و پرورش ناحیه گزارش کنند.

شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.

۳۲۱۸/۶۰۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.