به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مراسم بهره برداری از این طرح عمرانی گفت: این معبر دسترسی موقت مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان به خیابان شهید دستواره  را پیش از تقاطع فدائیان اسلام متصل می سازد.

صفا صبوری دیلمی ادامه داد: معبر دسترسی موقت بزرگراه آزادگان به خیابان دستواره یک معبر ۳۵۰ متری با عرض ۶ متر است که عملیات اجرایی آن در مدت ۲۵ روز به سرانجام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح عمرانی یکی از درخواست های کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران بود، افزود: این مسیر دسترسی موقت از بزرگراه آزادگان به خیابان شهید دستواره تا زمان اجرای طرح اصلی می تواند موجب کاهش ترافیک در منطقه ۲۰ شود.

صبوری دیلمی عنوان کرد: کاهش گردش های اضافی، تسهیل دسترسی به خیابان شهید دستواره و همچنین پایانه حمل و نقل مترو جوانمرد قصاب از جمله منافع ترافیکی بهره برداری از طرح مذکور است.

وی با بیان اینکه بهره برداری از این مسیر موقت، بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی محلات حد فاصل مناطق ۱۶ و ۲۰ را برطرف خواهد ساخت، یادآور شد: شهروندان ساکن در این منطقه از جنوب پایتخت تا زمان اجرای طرح اصلی که شامل تعریض بخشی از مسیرهای کندروی بزرگراه آزادگان، احداث کندروی جدید حد فاصل خیابان شهید رجایی تا بعد از خیابان شهید دستواره و نیز تعریض پل تقاطع آزادگان- دستواره می باشد، از تسهیلات ترافیکی مسیر موقت بهره مند خواهند شد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

۳۲۱۸//۶۱۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.