به گزارش ایرنا، حسین کاغذلو روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با هفته دولت، ۵۰ پروژ عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد و ۸۹۹ میلیون تومان در شهرستان ورامین افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
وی گفت: این پروژه ها در حوزه های برق، جهاد کشاورزی، آبفای روستایی، شهرداری، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، بخشداری، دهیاری ها و بنیاد مسکن است که در مجموع ۴۵ پروژه افتتاح و ۵ پروژه کلنگ زنی می شود.
فرماندار ورامین افزود: رفع پرباری و ضعف ولتاژ برق، اصلاح و بهینه سازی پست ۶۳ کیلوولت، اجرای آبیاری نوین در اراضی کشاورزی، پرورش قارچ، حفر و تجهیز چاه آب روستایی، تأمین برق و دیوار کشی حریم چاه های روستایی، احداث میادین، بوستان های محله ای، بهره برداری از سالن ورزشی، بهره برداری از واحدهای تولیدی در حوزه رنگرزی و ریخته گری، بهره برداری از واحد اشتغال روستایی، اجرای طرح های هادی روستایی، و بهره برداری از پروژه های روستایی از جمله طرح های قابل افتتاح هفته دولت در ورامین است.
کاغذلو گفت : در ایام هفته دولت عملیات احداث سالن چند منظوری روستای کلاته، واحد تولیدی چرم، مجتمع فرهنگی ورزشی، مجتمع فرهنگی بوستان جوان و مجتمع فرهنگی ورزشی شهرک فجر آغاز می شود.
وی تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه ها، برای ۴۰۲ نفر به صورت مسقیم شغل ایجاد می شود.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
دوم تا هشتم شهریور به یاد شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده است.
تهرام/۷۲۵۴//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.