مجتبی دانشفر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های شطرنج استان تهران در جهت کشف و شناسایی استعدادهای برتر با شرکت ۴۸۰ ورزشکار در رده های سنی ۸تا ۱۸ سال پسران و دختران از ۲۱ تا ۲۸ مرداد ماه در سالن شطرنج پایتخت و فدراسیون برگزار شد.

وی ادامه داد: در رده سنی زیر ۶ سال پسران سبحان نیک‌نامی، امیرمحمد قربانی و کوروش عمرانی و در رده سنی ۸ سال نیز امیرحسین نادریان، طاها سلیمی و محمد دانیال راجی جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند.

دانشفر تصریح کرد: در رده سنی زیر ۱۰ سال کیان کشانی، صدرا مهدی زاده و امیرحسین علیزاده و همچنین در رده سنی زیر ۱۲ سال رادین حبیبی، آیدین عربگری و آبتین خسرونژاد در رده سنی زیر ۱۴ سال نیز امیر پارسا تواضع، امیرحسین درودگر و بهراد عسگری و در رده سنی زیر ۱۶ سال محمد امین مکانی، علیرضا صفایی فخر و فرنود عابدینی و رده سنی زیر ۱۸ سال نیز محمد قربان، محمدجواد غفوری و آرش بهادری جایگاه برتر را بدست آورند.
رییس هیات شطرنج استان تهران خاطر نشان کرد: در رده سنی ۸ سال دختران عسل جودی، دیانا دریابر و کیمیا حیدری در رده سنی زیر ۱۰ سال نیز صبا سوداچی، رومینا قلی زاده و ترگل مروی و در رده سنی زیر ۱۲ سال سبا کارگری، مهدیس عباس زاده و زهرا حمدالهی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد:  همچنین در رده سنی زیر ۱۴ سال هلیا دشت پیما، پارمیدا حسین زاده، ماهور کارگرزاده و در رده سنی زیر ۱۶ سال نیز درسا محمد ابراهیم خان ابری، پریما قاسمی و نرگس قائمی و در رده سنی زیر ۱۸ سال نیز مونس مبینی، پارمیدا کرم یزدی و نرگس جامه بزرگ مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

تهرام/۷۲۴۷//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.