به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: دشمنان نظام به سرکردگی آمریکا تلاش دارند تا با روش های سخیف، تحریم و تهدید، مقاومت مردم ایران را در هم شکنند ولی مردم ایران همچون ۴۰ سال گذشته، در برابر قدرت های شیطانی ایستادگی می‌کند.
وی افزود: آمریکا آرزوی تسلیم شدن مردم ایران را به گور می برد و باید خواب آن روز را ببیند که همچون کودتای ۲۸ مردم و با کمک تعدادی نفوذی، به ملت ایران تسلط پیدا کند.
محمودی با اشاره به تلاش دشمن در اعمال فشارهای اقتصادی به مردم گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی که توسط رهبر معظم انقلاب تبیین شده، باید به عنوان اولویت کشور مورد توجه مردم و مسئولان قرار گرفته و تمامی امور بر اساس این سیاست ها برنامه ریزی شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: مردم، صاحبان اصلی ثروت و سرمایه کشور هستند و برای رفع مشکلات جامعه باید وارد میدان شده و آستین همت را بالا بزنند، با ظرفیت ها و توانمندی هایی که در کشور وجود دارد، می توان بر تمامی تحریم ها غلبه کرد.
وی تأکید کرد: تمامی مشکلات اقتصادی کشور به تحریم باز نمی گردد بلکه ضعف مدیریت باعث شده تا نتوان بر مسائل و مشکلات حوزه اقتصاد غلبه کرد.
امام جمعه موقت ورامین با تقدیر از تلاش دستگاه قضا در برخورد با مفسدان اقتصادی گفت : مردم از مسئولان قضایی می خواهند که با قاطعیت مفسدان اقتصادی را پای میز محاکمه کشانده و کسانی که این وضع ناهنجار اقتصادی را رقم زدند به چنگال قانون بسپارند.
محمودی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به وضعیت اسفبار مسلمانان در کشمیر گفت: برخورد زشت نظامیان هندی با مسلمانان بی دفاع با هیچ منطق انسانی و حقوقی سازگار نیست و سکوت مجامع جهانی در این خصوص توجیه ناپذیر است، از دستگاه دیپلماسی ایران به عنوان مدافع حقوق مظلومان جهانی می خواهیم تا از این مسلمانان دفاع کنند.
تهرام/۷۲۵۴//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.