به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی اصغر سهرابی روز سه شنبه در اولین همایش شمس (شبکه تبلیغات سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران) که با حضور مبلغان استان تهران در شهرری اظهار داشت: تاکید رهبری بر ورود هیات های مذهبی به موضوع خانواده بیانگر اهمیت آن بوده که بر همین اساس سازمان تبلیغات برنامه هایی را در این زمینه دارد.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی امروز خانواده را مورد هجوم و هدف خود قرار داده و نقش تبلیغات در خنثی کردن توطئه ها در این عرصه بسیار مهم و مؤثر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: ارائه الگو و سبک زندگی ایرانی اسلامی از سوی مبلغان دینی راهکاری موثر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه ارتقای سطح معرفتی مبلغان و مداحان برای شناسایی خرافات در اولویت است گفت: مخاطبان باید مراقب باشند تا در دام خرافه پرستان نیفتند.

سهرابی به برنامه های تبلیغات در خصوص عید غدیر اشاره کرد و گفت: ارتقای روابط مومنین و توسعه روابط برادری، ترویج ایده ها و الگوهای رفتاری مرتبط با عید غدیر از برنامه های تبلیغات به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: جلساتی برای ارائه ایده ها و مطالب با حضور مسئولان هیات‌های مذهبی نیز تشکیل شده است.

سهرابی عنوان کرد: ۱۱۰ نقطه‌ای که دارای محرومیت یا آسیب هستند شناسایی شده تا برای این اماکن جشن‌های ویژه در این ایام برگزار شود.

وی به اقدامات این نهاد در حوزه کسب و کار اشاره کرد و گفت: پویش "تخفیف به عشق مولا" با مشارکت کسبه‌های تهران انجام می شود و اجناس با تخفیف ویژه ارائه می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: پویش "خبر و نبر" هم مربوط به فروشگاه‌های بزرگ در حال پیگیری است تا افراد خریدهای خود را از آن محل خارج نکنند و این کالاها به افراد نیازمند اهدا شود.

وی به تمدید مجوزهای هیات‌های فعال در ایام محرم اشاره کرد و گفت: ۱۲ هزار هیات استان تهران در سایت طوبی ثبت نام کرده‌اند که اگر امسال قوانین را رعایت کرده باشند، باز به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

همایش شمس (شبکه تبلیغات سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران) امروز سه شنبه با حضور مبلغان استان در سالن تبلیغات اسلامی شهرری برگزار شد.

۱۹۷۰/۶۰۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.