به گزارش ایرنا، محمدجواد آذری جهرمی روز شنبه در آئین رونمایی سیستم اینترنت باند پهن که در بخش جلیل آباد از توابع شهرستان پیشوا برگزار شد اظهار داشت: به فرموده امام راحل، مردم شهرستان پیشوا و دشت ورامین، حق بزرگی بر گردن انقلاب دارند و مسئولان باید به این منطقه نگاه ویژه داشته باشند.
وی افزود: شهرستان پیشوا به لحاظ اقتصادی به ویژه در حوزه کشاورزی از ظرفیت های ویژه ای برخوردار است و جمعیت بسیاری از مردم این دیار در حوزه دامپروری و کشاورزی فعالیت می کنند که به ارتباطات سریع و به روز نیاز دارند.
وی تصریح کرد: مسئولان وظیفه دارند تا بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند تا زندگی آنان از کیفیت لازم برخوردار شود.
آذری جهرمی با اشاره به اجرای طرح اینترنت نسل جدید در مناطق مختلف کشور گفت: با راه اندازی دو سایت مخابرات در روستای محمدآباد از توابع بخش جوادآباد ورامین و جلیل آباد شهرستان پیشوا، هشت روستای پرجمعیت این دو شهرستان تحت پوشش شبکه ملی ارتباطات قرار می گیرند.


وی اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته، تمامی روستاهای استان تهران تا پایان امسال از خدمات شبکه ملی ارتباطات برخوردار خواهند شد.
در پایان این مراسم ارتباط دو روستای جلیل آباد و محمدآباد عرب ها به صورت تصویری برقرار و استفاده از این پروژه رسما آغاز شد.
پیشوا با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.