به گزارش ایرنا، مجید صفری، فرماندار شهرستان دماوند روز یکشنبه در بازدید اعضای کارگروه رونق تولید شهرستان دماوند از یک شرکت تولید بتن در شهرستان دماوند به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای تحقق شعار سال و رفع موانع تولید در شهرستان دماوند، پانزدهمین بازدید کارگروه رونق تولید از یک واحد تولیدی بتن در منطقه وادان از نزدیک مسائل و مشکلات آنان مورد بررسی قرار گرفت.

وی عمده مشکلات این واحد تولیدی را نوسان برق به دلیل نداشتن ترانس قوی، نداشتن آب به علت جمع‌آوری تانکرهای آبرسان، نبود گاز شهری و سوخت گازوئیل دانست و گفت: با توجه به سیاست کارگروه رونق تولید در شهرستان، اولویت ما رفع زیرساخت ها با هدف اشتغال زایی و رفع موانع تولید است.

این مقام مسئول افزود: جهت رفع مشکل برق این مرکز تولیدی، مقرر شد یک ترانس قوی تر توسط این واحد تولیدی خریداری و اداره برق نیز نسبت به نصب آن و افزایش ظرفیت برق اقدام کند.

فرماندار دماوند همچنین در خصوص رفع مشکل آب این واحد تولیدی نیز گفت: مقرر شد مکاتبات لازم با آبفای روستایی نسبت به انشعاب آب این واحد تولیدی صورت گیرد و همچنین مشکل گاز این واحد تولیدی توسط اداره گاز جهت رفع مشکل زیرساختی و تخصیص انشعاب گاز برطرف شود.

این مقام مسئول گفت: شهرستان دماوند در سال رونق تولید تلاش دارد تا پایان سال، درصد بالایی از واحدهای تولیدی غیرفعال و نیمه فعال را شناسایی کرده و از نزدیک مورد بررسی قرار دهد تا هم شاهد توسعه اشتغال و هم تقویت بخش اقتصادی باشیم.

تهرام/۷۲۴۶//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.