رضا میرزاکریمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در پی گزارشات واصله به اتاق اصناف شهرستان، به همراه تعزیرات حکومتی شرق استان تهران، اداره صنعت، معدن و تجارت، نماینده فرمانداری و همچنین نماینده شبکه بهداشت و درمان گشت نظارتی از یکی از سردخانه‌های شهرستان دماوند انجام شد.

وی ادامه داد: در این گشت ۱۱۰ تن رب گوجه فرنگی فاسد در بشکه های ۲۲۰ لیتری و ۲۰۰ تن مواد کنسانتره اولیه آب میوه تاریخ گذشته که بخش عمده ای از آن ساخت ایران و حدود ۳۰ تن آن ساخت کشورهای خارجی و به صورت قاچاق است، کشف شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه این محصولات فاسد و تاریخ گذشته از کارخانه مشهور و معروف کشور نیز می باشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه در این بازدید مسئولان مربوطه هیچگونه بارنامه و قراردادی مبنی بر نگهداری این محصولات فاسد نداشتند و به نظر می رسد به صورت مخفیانه در این مکان نگهداری شده تا بعد از مدتی به چرخه تولید بازگردد، مقرر شد نسبت به معدوم سازی رب ها اقدام شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند ادامه داد: همچنین با دستور تعزیرات حکومتی شرق استان تهران تا تصمیمات نهایی به علت عدم ارائه مستندات این سردخانه پلمپ شد.

تهرام/۷۲۴۶//۶۱۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.