به گزارش ایرنا، احمد اسماعیلی راد روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ری اظهار داشت: ساماندهی لکه های صنعتی و در صورت داشتن شرایط لازم تبدیل آنها به شهرک های کوچک صنعتی زمینه ارتقای زیر ساخت های تولید در این مکان ها را فراهم می سازد که در صورت تحقق به نفع تولید کنندگان خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهرستان ری رتبه ۱۳ کشوری را در توسعه صنعتی به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: زیر ساخت های لازم برای تولید در شهرک ها و لکه های صنعتی این منطقه باید محیا شود تا تولید کنندگان فقط دغدغه تولیداتشان را داشته باشند.

اسماعیلی راد ادامه داد: صنعت شهرستان ری در صورت تامین نیازهای تولید کنندگان آن از لحاظ اعتباری و زیر ساخت های تولید توانایی زمینه اشتغال بسیار زیادی را در استان تهران دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به درآمدهای بخشداری ها و دهیاری از محل ارزش افزوده اشاره کرد و یادآور شد: این منابع باید صرف طرح های عمرانی شود و از هر گونه هزینه کرد آن در مسائل جاری باید خودداری شود.

به گزارش ایرنا، صنایع و  واحدهای تولیدی زیادی در مناطق جنوبی پایتخت مستقر هستند که هر کدام به صورت مجزا فعال هستند و  مشکلات زیست محیطی زیادی را در جنوب پایتخت ایجاد کرده اند.

همچنین شهرک صنعتی شمس آباد با ۲ هزار و ۹۰۰ هکتار مساحت به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در ۳۵ کیلومتری جاده تهران - قم بعد از مرقد مطهر امام خمینی (ره) واقع شده است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

/۶۰۰۳/۳۲۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.