به گزارش ایرنا امین بابایی روز دوشنبه در نشست خبری نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها اظهار داشت: استان تهران از نظر سرانه های آموزشی بعد از استان سیستان و بلوچستان و جزو استان‌های محروم کشور است .
وی گفت: سالانه ۲۵۰ هزار نفر به جمعیت استان تهران افزوده می شود اما زیرساخت ها مطابق با این جمعیت شکل نگرفته است.
به گفته بابایی استان تهران بارندگی های مناسبی روبروست و دغدغه تولید آب ندارد اما مشکل توزیع آب در این استان وجود دارد چراکه شبکه های آبرسانی منطبق با جمعیت و همچنین استاندارد های تصفیه توزیع آب رشد نکرده است .
وی با بیان اینکه رسانه ها در حوزه استان تهران باید چالش های استان را به تصویر بکشند و راهکارهایی را برای توسعه استان ارائه دهند، اظهار داشت: استان تهران بعنوان پایتخت در سایه وزارتخانه‌ها کمرنگ شده است. 

وی ادامه داد : نگاه های مدیریتی که این استان را برخوردار می‌بیند، باید تغییر کند.
مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران گفت: باید خوب دید و با بهره‌گیری از ظرفیت غنی رسانه‌ها در این نوع جشنواره ها به داد تهران رسید.
 بابایی با بیان اینکه بسیاری از شهرستان های استان دچار چالش های جدی هستند و رفع محرومیت انجام نشده است، اظهار داشت: برای برون رفت از وضعیت موجود و حرکت به سمت شرایط مطلوب باید تلاش کرد.

مهلت ارسال اثر به جشنواره مطبوعات استان تهران ۹ مرداد ماه است و آثار صرفاً از طریق سایت جشنواره به نشانی Pressfestival.ir پذیرش می‌شود.
اختتامیه جشنواره ۵ شهریور ماه امسال برگزار خواهد شد.
آثار ارسالی به جشنواره باید از تاریخ یکم فروردین ۱۳۹۸ تا یکم خرداد ۹۸ در رسانه های دارای مجوز فعالیت از هیئت نظارت بر مطبوعات (نشریات مکتوب، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و رسانه های الکترونیک غیر برخط) که مبدأ فعالیت آنان در استان تهران می باشد، منتشر و چاپ شده باشد.
تهرام/۷۲۴۴//1348

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.