به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پروانه دوستی اظهارداشت: برای دومین سال در ویژه‌برنامه آب و آیینه زوج‌های جوانی که کمتر از پنج سال از آغاز زندگی آنها می‌گذرد، حضور خواهند داشت.

وی گفت: این برنامه به صورت کارگاه‌های یک‌روزه فرهنگی تفریحی در پنج جمعه متوالی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود.

رییس فرهنگسرای خانواده افزود: در این اردوهای یک‌روزه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ کارگاه آموزشی در حوزه مشاوره و روانشناسی با موضوع تحکیم خانواده با حضور کارشناسان حجت الاسلام محمد برمایی و مجیدرضا رجبی برگزار می‌شود.

دوستی بیان کرد: زوج های جوان بعد از صرف ناهار و برپایی نماز از ساعت ۱۴ از مراکزی همچون موزه تهران قدیم، بقعه مبارکه امامزاده یحیی(ع)، خانه‌موزه مدرس، منزل تاریخی دبیرالممالک و حمام نواب بازدید می‌کنند.

وی گفت: اردوهای یک‌روزه آب و آیینه با حضور حدود یکصد تا یکصد و ۲۰ زوج جوان برگزار می‌شود، همچنین برای زوج‌هایی که صاحب فرزند هستند، برنامه‌هایی طراحی شده است تا بتوانند با فرزندان خود در این اردوها شرکت کنند.  

رییس فرهنگسرای خانواده افزود: ثبت‌نام برای خانواده‌هایی که علاقه‌مند به حضور در این برنامه هستند از تیرماه آغاز شده است و همچنان زوج‌های جوان می‌توانند برای شرکت به فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ مناطق ۲۲ گانه تهران مراجعه کنند، هزینه حضور در این اردوها برای هر نفر ۱۰ هزار تومان است.

دوستی اظهارداشت: پس از اتمام ویژه‌برنامه آب و آیینه باشگاه زوجین جوان تهرانی افتتاح می‌شود و زوج‌هایی که در این برنامه حضور داشتند، عضو این باشگاه می‌شوند و می‌توانند در دوره‌های مختلف شرکت کنند و از برخی خدمات مراکز فرهنگی هنری بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگ‌سرای خانواده به نشانی خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان ۲۱ مراجعه کنند.

تهرام/۷۲۴۵//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.